Ahad, 22 Ogos 2010

Abang saya

Gambar saya dengan Along saya. Serupa tak...?
Cuba teka yg mana satu saya...
Assalamualaikum....
Jumpa lagi...kali ini saya nak cerita pasal abang saya pulak. Abang saya(kembar saya), orangnya baik dan selalu menjaga saya. Tapi abang saya ni manja sikit, kadang-kadang tu saya pulak yang jadi macam abang.

Saya suka pelajaran matematik dan sains, abang saya pun suka pelajaran matematik. Alaaahh....semua sama je...
Nama abang saya tu Along. Tua 8 minit je dengan saya....

Masa kecik (umur 7 tahun) Along kena apendiks dan kena operate/bedah. Takut saya dibuatnya.
Lepas kena bedah sebulan Along tak sekolah sebab kena rehat kat rumah jer...

Along dah berapa kali masuk wad hospital. Saya pulak alhamdulillah tak pernah masuk lagi. Harap-harap sihat selalulah sampai bila-bila boleh jaga mama dan adik saya yang comel tu....

Ok lah...esok kita cerita lagi lah ye...bye...!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan